onsdag den 15. august 2007

Endelig færdig - evalueringsindlæg :-)

Så nåede jeg at få lukket de sidste huller.

Det har være spændende og sjovt at lære nyt selvom det ikke er alle de mange ting jeg vil bruge fremover.
Dog har jeg fået øjnene op for de mange gode Google produkter og her er jeg blevet glad for deres RSS-reader som jeg bruger jæventligt til at få overblik. Gmail har jeg brugt i et par år så den kendte jeg i forvejen. Youtube kendte jeg også og her kan tiden hurtigt løbe fra een med de mange sjove og underlige film.

Del.icio.us er også meget fedt og det er interessant at se hvad andre har tagget og ligeledes kan man på librarything få megen inspiration.

Selve det at blogge havde jeg ikke prøvet før, og det er jo supernemt at betjene softwaren, omend det vigtigste ved en blog altid vil være at have noget på hjertet.

Alt i alt en sjovt forløb og jeg ser frem til 23ting version 2 :-)

Ingen kommentarer: